Borzongás és romantika - könyvajánló
2021. január 20. írta: szaffipolca

Borzongás és romantika - könyvajánló

Colleen Hoover - Layla

Amikor kezembe veszem Colleen egy-egy új könyvét, soha nem tudom, mire számítsak. Mindig más és más történetet tár elénk, nincs hasonlóság a könyvek között. Drámai, megrázó, szívszorító és sokkoló történetek ezek, az élmény pedig napokkal az olvasás után sem hagy nyugodni. Elgondolkodtatóak és különlegesek.

img_8354.JPG

Amit szeretek bennük az, hogy mindig fenntartja az érdeklődésemet, nem enged el a történet. CoHo hihetetlenül jól ír, gördül a sztori, az írásmód könnyed, de intelligens, a szereplők pedig egyáltalán nem klisések.

Ahogy Leeds és Layla sem. Két különleges ember megismerkedését és kapcsolatát ismerjük meg, elég szokatlan módon. Leeds mesél a vele szemben ülő különös figurának, aki hangfelvételt készít a történtekről, miközben Layla megkötözve sikít és vergődik az emeleten. Erős kezdés, nem igaz?

A cselekményt nem szeretném leírni, mert az élményt senkinek nem rontanám el, így csak annyit mondhatok, hatalmas csavar sokkolt a könyv végén, nem is sejtettem a történet egésze alatt, hova fut ki a cselekmény. Elvileg thriller, de szerintem csak félig. Furcsán romantikus thriller, de nem csöpögősen, hanem fájdalmasan. Fájdalmasan romantikus thriller? Talán így a jó.

Volt olyan része a könyvnek, amit éjjel olvastam, utána nem mertem elhagyni a szobát, és csak összeszorított szemekkel feküdtem, tele félelemmel. Volt olyan is, hogy félretettem, mert haragudtam a főszereplőkre. Egyszerre volt jó és nem jó érzés olvasni ezt a könyvet. Szörnyen depresszív és nyomasztó. Később aztán mindent megértettem, és megszakadt a szívem.

Magyarul még nem jelent meg, így eredeti nyelven olvastam, de nem bántam. Hatalmas élmény volt.

Ajánlom Nektek szeretettel, olvassátok el, nem okoz csalódást. Ha tetszett a Verity, szinte kötelező.

 

Adatok

Colleen Hovver - Layla
Kiadó: Mountlake Romance
Oldalszám: 304

A bejegyzés trackback címe:

https://szaffipolca.blog.hu/api/trackback/id/tr2916397072

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása