BOOK24.hu rendelés és csomagbontás
2023. január 29. írta: szaffipolca

BOOK24.hu rendelés és csomagbontás

img_5931.jpgA BOOK24.hu lehetőséget biztosított arra, hogy egy nagyobb rendelés keretein belül bemutassam a webshopot és meséljek a tapasztalataimról.

Korábban is rendeltem már a webshopról, akkor is pozitív élménnyel gazdagodtam az új könyvek mellett.

De hogy mik is azok a szempontok, amelyek miatt szívesen rendelek a BOOK24.hu oldaláról?

Összeszedtem pár gondolatban:

  • letisztult, átlátható webfelület
  • könnyen használható menü
  • telefonon és asztali felületen is kiválóan működik a weboldal és gördülékeny a rendelési folyamat
  • könyvajánlók a kategória szerinti szűrésen belül (is)
  • akciók
  • hatékony keresési rendszer
  • gyors csomagösszekészítés és szállítás
  • könyvbiztos, strapabíró csomagolás

A rendelésem a moly.hu-s kívánságlistám alapján állítottam össze, volt konkrét elképzelésem arról, hogy milyen könyveket szeretnék, de még így is órákig elkalandoztam a széles választéknak köszönhetően. Főleg a képregény és a fantasy szekció csábított el, pakoltam is mindegyik zsánerből a kosárba (Ánya kísértete, Minden, ami Batman, Amerikai istenek).

Szerettem volna, ha a rendelésem nem mentes a klasszikusoktól sem, ezért természetesen egy Jane Austen kötet is landolt a virtuális kosárban egy fikciós történelmi regénnyel, a Hamnettel együtt.

Mivel a görög mitológia nagy szerelem nálam, így a Pandóra - amire egyébként a megjelenése óta vágytam - szintén megrendelésre került.

A horror/weird fiction sem maradhatott ki, most már az Odakint sötétebb című könyvet is a polcomon tudhatom.

A rendelésem is mutatja, mennyi zsánert bírok egyszerre és egyformán szeretni, remélem, csupa pozitív olvasási élménnyel gazdagodom az elkövetkezendő időszakban.

Nézzetek körül ti is, válogassatok kedvetekre, olvassatok sokat, bármit, amit szerettek!

Szeretettel ajánlom nektek a webshopot, ez a link közvetlenül a vásárlási felületre navigál.

A teljes unboxing itt megtekinthető!

Köszönöm a lehetőséget a BOOK24.hu csapatának!

#book24.hu #book24 #prajándék

A bejegyzés trackback címe:

https://szaffipolca.blog.hu/api/trackback/id/tr9618036826

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása